wibushellext64 fatal error wb6 undocumented internal 6 как исправить
3 простых шага по исправлению ошибок WIBUSHELLEXT64.DLL
В вашей системе запущено много процессов, которые потребляют ресурсы процессора и памяти. Некоторые из этих процессов, кажется, являются вредоносными файлами, атакующими ваш компьютер.
Чтобы исправить критические ошибки wibushellext64.dll,скачайте программу Asmwsoft PC Optimizer и установите ее на своем компьютере
1- Очистите мусорные файлы, чтобы исправить wibushellext64.dll, которое перестало работать из-за ошибки.
2- Очистите реестр, чтобы исправить wibushellext64.dll, которое перестало работать из-за ошибки.
3- Настройка Windows для исправления критических ошибок wibushellext64.dll:
Всего голосов ( 181 ), 115 говорят, что не будут удалять, а 66 говорят, что удалят его с компьютера.
Как вы поступите с файлом wibushellext64.dll?
Некоторые сообщения об ошибках, которые вы можете получить в связи с wibushellext64.dll файлом
(wibushellext64.dll) столкнулся с проблемой и должен быть закрыт. Просим прощения за неудобство.
(wibushellext64.dll) перестал работать.
wibushellext64.dll. Эта программа не отвечает.
(wibushellext64.dll) — Ошибка приложения: the instruction at 0xXXXXXX referenced memory error, the memory could not be read. Нажмитие OK, чтобы завершить программу.
(wibushellext64.dll) не является ошибкой действительного windows-приложения.
(wibushellext64.dll) отсутствует или не обнаружен.
WIBUSHELLEXT64.DLL
Проверьте процессы, запущенные на вашем ПК, используя базу данных онлайн-безопасности. Можно использовать любой тип сканирования для проверки вашего ПК на вирусы, трояны, шпионские и другие вредоносные программы.
процессов:
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.
Быстрое исправление ошибок «Не найден Wibushellext64.dll»
Большинство ошибок, связанных с файлом wibushellext64.dll, возникают в результате отсутствия или использования повреждённой версии файла DLL, который был в комплекте Graphisoft Archicad 16. Как правило, решить проблему можно заменой файла DLL. Запуск сканирования реестра после замены файла, из-за которого возникает проблема, позволит очистить все недействительные файлы wibushellext64.dll, расширения файлов или другие ссылки на файлы, которые могли быть повреждены в результате заражения вредоносным ПО.
Системные файлы с расширением файла DLL, также известны в качестве формата Dynamic Link Library. Wibushellext64.dll для %%os%% и почти для всех версий операционной системы Windows можно скачать ниже. В некоторых случаях в настоящее время в нашей базе могут отсутствовать некоторые версии wibushellext64.dll, но их можно запросить, нажав на кнопку Request (Запрос) ниже. В крайнем случае, если ниже отсутствует необходимая вам версия файла, вы всегда можете связаться с Graphisoft.
После успешного размещения файла в соответствующем месте на жёстком диске подобных проблем, связанных с wibushellext64.dll, больше возникать не должно. Настоятельно рекомендуем выполнить быструю проверку. Убедитесь в том, что вам удалось устранить ошибку, открыв Graphisoft Archicad 16 и (или) выполнив операцию, при выполнении которой возникала проблема.
Wibushellext64.dll Описание файла | |
---|---|
Расширение: | DLL |
Категория: | 3D Landscaping and Animation |
Application: | Graphisoft Archicad 16 |
Вер: | US: 16 b. 3006 |
Компания: | Graphisoft |
Имя: | wibushellext64.dll Запрос |
KB: | 760232 |
SHA-1: | 5e2b0442cbd27ddde20c254ff09916efc1ef15b0 |
MD5: | 069d05c24d33a905cf13020e5cd189d2 |
CRC32: | a9d6bf0e |
Идентификатор статьи: 532923
Wibushellext64.dll
Имя файла | MD5 | Байт | Загрузить | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+ wibushellext64.dll | 069d05c24d33a905cf13020e5cd189d2 | 742.41 KB | Запрос | ||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
+ wibushellext64.dll | 069d05c24d33a905cf13020e5cd189d2 | 742.41 KB | Запрос | ||||||||||||||||||
|
Спасибо, ваш файл запроса был получен.
Распространенные проблемы Wibushellext64.dll
Общие проблемы wibushellext64.dll, возникающие с Graphisoft Archicad 16:
Обычно ошибки wibushellext64.dll с Graphisoft Archicad 16 возникают во время запуска или завершения работы, в то время как приложения, связанные с wibushellext64.dll, выполняются, или редко во время последовательности обновления ОС. Отслеживание того, когда и где возникает ошибка wibushellext64.dll, является важной информацией при устранении проблемы.
Создатели Wibushellext64.dll Трудности
Отсутствующие или поврежденные файлы wibushellext64.dll являются распространенными источниками ошибок wibushellext64.dll. Внешние файлы, такие как wibushellext64.dll, создают проблемы высокой вероятности с Graphisoft Archicad 16.
Повреждение wibushellext64.dll или зараженный вредоносными программами Graphisoft Archicad 16, наряду с ненормальным выключением ПК, может привести к ошибкам wibushellext64.dll. Затем Graphisoft Archicad 16 не может загрузиться с поврежденным wibushellext64.dll, вызывая ошибки, связанные с wibushellext64.dll-.
Редко проблемы с записями реестра Windows для Graphisoft Archicad 16 могут вызвать ошибку wibushellext64.dll. Эти проблемы реестра wibushellext64.dll связаны с поврежденными ссылками на файлы Graphisoft Archicad 16. Сломанные пути реестра wibushellext64.dll можно отнести к перемещенным файлам wibushellext64.dll, отсутствующему файлу wibushellext64.dll или неудачной установке (или удалению) Graphisoft Archicad 16.
В первую очередь, проблемы с wibushellext64.dll, созданные:
wibushellext64: fatal error wb6
this problem occurs when i press right-click and choose NEW (to make a new folder), pls help me
(sorry for my bad english)
Report abuse
Thank you for posting your query in Microsoft Community. I regret the inconvenience caused to you. Let me help you.
Please share the details.
Have you made any changes in the settings prior to the issue?
Which location are you trying to create a new folder? Have you checked in a different location? What is the status?
As a work around, I suggest you to update the Windows Defender and run a complete system scan and check if it helps.
If the issue persists, I suggest you to check in Safe mode and see if the issue appears.
Perform a clean boot in safe mode and check if it resolves the issue.
Method 1: Start computer in safe mode and then perform clean boot.
Step 1: Start computer in safe mode
When you hit the power button in Windows 8.1 (through Charms Bar), hold down the Shift key when clicking the Restart button.
The next screen will present you with three options. Click Troubleshoot.
Next, hit Advanced options followed by Windows StartupSettings from the next screen.
Your PC will now be rebooted to enable the advanced parameters, which include Safe Mode as well. Once it restarts, you’ll get nine options whereby the following commands apply:
F5 for Safe Mode with Networking
F6 for Safe Mode with Command Prompt
For more information you may refer to the article mentioned below.
Step 2: Perform clean boot to avoid any third party software conflict.
To help troubleshoot error messages and other issues, you can start Windows by using a minimal set of drivers and startup programs. This kind of startup is known as a «clean boot.» A clean boot helps eliminate software conflicts.
Putting your system in Clean Boot state helps in identifying if any third party applications or startup items are causing the issue. You need to follow the steps from the article mentioned below to perform a Clean Boot.
Note : Refer «How to reset the computer to start normally after clean boot troubleshooting» to reset the computer to start as normal after troubleshooting.
If the issue persists, I suggest you to create a new local account and check if it resolves the issue.
Method 2: Create a Local Account
Create a local account and try log in to your system.
Check if it allows you to log in.
If you are able to log in. I suggest you to make it as MS Account and see if the issue persists or not.
Refer the below article created by Andre Da Costa to know How to: create a Local Account in Windows 10.
I hope the issue will be resolved. If you have any further queries, please feel free to contact us again. We will be happy to assist you accordingly.
New Folder issue
FAQ & Answers
Perform clean boot and check if you have the issue.
1. Click Start, type System Configuration in the Start Search box, and then press ENTER.
If you are prompted for an administrator password or for a confirmation, type the password, or click Continue.
2. On the General tab, click Selective Startup.
3. Under Selective Startup, click to clear the Load Startup Items check box.
4. Click the Services tab, click to select the Hide All Microsoft Services check box, and then click Disable All.
5. Click OK.
6. When you are prompted, click Restart.
7. After the computer starts, check whether the problem is resolved
Let me know then we’ll go to the next step
Please click YES if I answered your question
★★ ACE Pathfinder 2019★★
Perform clean boot and check if you have the issue.
1. Click Start, type System Configuration in the Start Search box, and then press ENTER.
If you are prompted for an administrator password or for a confirmation, type the password, or click Continue.
2. On the General tab, click Selective Startup.
3. Under Selective Startup, click to clear the Load Startup Items check box.
4. Click the Services tab, click to select the Hide All Microsoft Services check box, and then click Disable All.
5. Click OK.
6. When you are prompted, click Restart.
7. After the computer starts, check whether the problem is resolved
Let me know then we’ll go to the next step
Who’s Online 563
Join in, share your experience!
It looks like you’re new here. Sign in or register to get started.
Assistance by Acer
Member Highlight
We are honored to have Leostat in the Acer Community. With their dedication, support and effort, Leostat has become one of the main collaborators. On behalf of our Acer Community Team and all of our users, we want to recognize and thank you for your dedication!
Total Posts and Comments: 1972
Total Accepted Answers: 247
This Month’s Leaders
The opinions expressed on Acer Community are the personal opinions of the authors, not of Acer. By using this site, you accept Acer’s Privacy Policy and the Acer Community User Agreement.
New Folder issue
FAQ & Answers
Perform clean boot and check if you have the issue.
1. Click Start, type System Configuration in the Start Search box, and then press ENTER.
If you are prompted for an administrator password or for a confirmation, type the password, or click Continue.
2. On the General tab, click Selective Startup.
3. Under Selective Startup, click to clear the Load Startup Items check box.
4. Click the Services tab, click to select the Hide All Microsoft Services check box, and then click Disable All.
5. Click OK.
6. When you are prompted, click Restart.
7. After the computer starts, check whether the problem is resolved
Let me know then we’ll go to the next step
Please click YES if I answered your question
★★ ACE Pathfinder 2019★★
Perform clean boot and check if you have the issue.
1. Click Start, type System Configuration in the Start Search box, and then press ENTER.
If you are prompted for an administrator password or for a confirmation, type the password, or click Continue.
2. On the General tab, click Selective Startup.
3. Under Selective Startup, click to clear the Load Startup Items check box.
4. Click the Services tab, click to select the Hide All Microsoft Services check box, and then click Disable All.
5. Click OK.
6. When you are prompted, click Restart.
7. After the computer starts, check whether the problem is resolved
Let me know then we’ll go to the next step
Who’s Online 563
Join in, share your experience!
It looks like you’re new here. Sign in or register to get started.
Assistance by Acer
Member Highlight
We are honored to have Leostat in the Acer Community. With their dedication, support and effort, Leostat has become one of the main collaborators. On behalf of our Acer Community Team and all of our users, we want to recognize and thank you for your dedication!
Total Posts and Comments: 1972
Total Accepted Answers: 247
This Month’s Leaders
The opinions expressed on Acer Community are the personal opinions of the authors, not of Acer. By using this site, you accept Acer’s Privacy Policy and the Acer Community User Agreement.